Gyorsan elkészülő, finom és egészséges ropogtatni való az esti film mellé.

Előkészület: 10 perc
Főzés/Sütés: 10 perc
Összesen: 20 perc
Adag: 8 db

Hozzávalók:

  • 6 dkg zabpehelyliszt
  • 2 dkg őrölt chia mag (chiamag liszt)
  • 3 - 4 ek. víz
  • 3 - 4 dkg kókuszzsír
  • 5 - 6 dkg hántolt napraforgó mag

Elkészítés:

  • A hozzávalókat egy keverőtálban összegyúrjuk, azt követően pedig egy lisztezett deszkán igény szerinti vékonyságúra nyújtjuk és téglalapokra vágjuk.
  • Sütőpapírral bélelt tepsibe helyezzük, és megszórjuk a hántolt napraforgó maggal.
  • Előmelegített sütőben, 180°-on, körülbelül  10 perc alatt készre sütjük.
  • A tetejéről a napraforgó magot akár el is hagyhatjuk, így tökéletes reggelit is alkothat egy házi készítésű cukormentes lekvár társaságában.

Fanni Fanni

Falatnyi pizzák. Akár snack-ként is megállja a helyét.

Gyors vendégváró, ami egy hozzá illő mártogatóssal kellemes kiegészítője lehet egy baráti beszélgetésnek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Recept értékelése




Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .