Finom, gyors, egészséges, banános.

Előkészület: 20 minutes
Főzés/Sütés: 20 minutes
Összesen: 40 minutes
Adag: 10 db

Hozzávalók:

  • 1 db érett banán
  • 0,5 csésze zabpehely
  • 2 - 3 ek. olvasztott vaj
  • étcsokoládé kockák (csökkentett cukortartalmú/diabetikus)

Elkészítés:

  • A banánt egy tálban, villa segítségével pépesre törjük. Hozzákeverjük a zabpelyhet és az olvasztott vajat.
  • Jól összekeverjük.
  • Golyókat formálunk a masszából, amit sütőpapírral bélelt tepsibe helyezünk, majd kilapítjuk az ujjunk, vagy pedig egy kanál segítségével.
  • A közepükbe apró étcsokoládé kockát nyomunk.
  • Előmelegített sütőben, 180°-on, körülbelül 20 perc alatt készre sütjük.

Hozzávalók:

  • 1 érett banán
  • 0,5 csésze zabpehely
  • 2-3 evőkanál olvasztott vaj
  • étcsokoládé kockák (csökkentett cukortartalmú/ diabetikus)

Elkészítés:

A banánt egy tálban, villa segítségével pépesre törjük. Hozzákeverjük a zabpelyhet és az olvasztott vajat.

Jól összekeverjük.

Golyókat formálunk a masszából, amit sütőpapírral bélelt tepsibe helyezünk, majd kilapítjuk az ujjunk, vagy pedig egy kanál segítségével.

A közepükbe apró étcsokoládé kockát nyomunk.

Előmelegített sütőben, 180°-on, körülbelül 20 perc alatt készre sütjük.

Fanni Fanni

Rögtön puha palacsintatészta, ami nem ragad le, nem szakad szét, és könnyen süthető.

Csokis palacsinta, diós- pudingos töltelékkel.

Egy kókuszlisztes finomság a sok közül.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .