Grillezett padlizsán fetasajttal SZIGET Fesztivál- Európa egyik legnagyobb zenei fesztiválja Csirkeszárnyak sült hagymával Görögdinnye gazpacho Krémsajtos édesburgonya csónakok Túró rudi krémleves Tortilla tekercs Csirkemell őzgerincben Édesburgonyás karalábé krémleves

Ipacs Géza tervezte a Twickel Liszt új címkéjét.

A Twickel Szőlőbirtok tulajdonosainak jóvoltából november 7-én nagyon szuper sajtótájékoztatón vehettünk részt. A kellemes hangúlatú estén amellett, hogy Böröcz Zsófia gasztromentorral nagyon finom ételeket készíthettünk- majd el is fogyasztottunk- igazán harmonikus, az ételekhez passzoló borokat kóstolhattunk.

A sajtó meghívott munkatársai együtt, csapatként dolgozva, szinte baráti hangulatban készítették el -Zsófi, illetőleg a Chefparadé Főzőiskola munkatársának közreműködésével- a különlegesebbnél különlegesebb ételeket. Előételként Zöldborsókrémlevest készítettünk marinált lazaccal, elkészítettünk a méltán híres, ünnepi asztalhoz méltó Wellington bélszínt, majd desszerként készült egy szuper Csoki láva, amit a kardamomos szilvaragu tett igazán tökéletessé.

A Twickel Borászat képviselői is csatlakoztak a főzéshez, és egy laza, kötetlen beszélgetés keretében meséltek nekünk a borokról.

Fontos megemlíteni, hogy Twickel Szőlőbirtok a Szekszárdi Borvidék egyik legnagyobb szőlőterületével rendelkezik. Most pedig a borcsaládjai közül, a központi szerepet betöltő  (mainstream) Liszt borcsalád új „köntöst” kapott. Ipacs Géza tervezte meg az új címkét, melynek megalkotásakor a borcsalád egyik meghatározó történetéhez nyúlt vissza.

A Twickel Szőlőbirtok négy borcsaláddal rendelkezik, melynek köszöhentően szinte mindenki megtalálja az alkalomhoz, illetőleg az egyéniségéhez leginkább illő palackot.

Borcsaládok:

  • a mainstream: Twickel Liszt
  • a prémium: Twickel Kajmád
  • a szuperprémium: Twickel gróf Zichy
  • a legkülönlegesebb Twickel ikon borokat magábafoglaló Twickel Baronesse

Az egyes borok tökéletesen tükrözik mind a borvidék, mind pedig a szőlőfajták karakterét.

Tajti Róbert, a Szőlőbirtok ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a megújulás legfőbb oka az, hogy borok célcsoportja a társadalom széles rétege, nők és férfiak egyaránt. A vizuális nyelv pedig sokat változott az évek folyamán, így szerettek volna egy olyan új címkét megalkotni, amely képes arra, hogy új vásárlókat szólítson meg.

A szőlőbirtok tulajdonosa, Báró Twickel György az új címke kapcsán elmondta: „ Bár küllemében most megváltozik a Twickel Liszt borcsalád, de belül változatlanul ugyanazt a magas minőséget képviseli, mint eddig”

Bővebb infókért kövessétek őket a Facebook-on, vagy látogassatok el a weboldalukra.

 

Otthon ízei Otthon ízei
Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..