Instagram

Follow Me!

Gyorsan elkészülő, finom és egészséges ropogtatni való az esti film mellé.

Hozzávalók:

  • 6 dkg zabpehelyliszt
  • 2 dkg őrölt chia mag (chiamag liszt)
  • 3-4 evőkanál víz
  • 3-4 dkg kókuszzsír
  • 5-6 dkg hántolt napraforgó mag

Elkészítés:

A hozzávalókat egy keverőtálban összegyúrjuk, azt követően pedig egy lisztezett deszkán igény szerinti vékonyságúra nyújtjuk és téglalapokra vágjuk.

Sütőpapírral bélelt tepsibe helyezzük, és megszórjuk a hántolt napraforgó maggal.

Előmelegített sütőben, 180°-on, körülbelül  10 perc alatt készre sütjük.

A tetejéről a napraforgó magot akár el is hagyhatjuk, így tökéletes reggelit is alkothat egy házi készítésű cukormentes lekvár társaságában.

Otthon ízei Otthon ízei

Kiváló színfoltja lehet egy szürke, hétköznapi reggelinek.

Könnyed pogácsa recept, amely még másnap is friss, fogyasztható.

Az egyik legfinomabb perec, amit valaha ettem. Kellően lágy és puha a tészta, még másnap és harmadnap is finom!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..